כל מה שבוער ברשת

סוגי מלונות באירופה טיפים והמלצות

סוגי מלונות באירופה אם חשבתם כי מלונות באירופה נחשבים סטנדרטים, הרי בשנים האחרונות אפשר לראות סוגים שונים של מלונות מפוארים ומרשימים במיוחד. ישנם מלונות המאפשרים לכם לישון באיגלו או בקוביה תלויה על גזע עץ. אילו סוגי מלונות תמצאו באירופה- על כך בכתבה הבאה. 

 סוגי מלונות באירופה מזרח ומערב אירופה

מלונות באירופה כבר מזמן לא מהווים מקום להניח בו את הראש ללילה אחרי טיולים ברחבי העיר. ישנם מלונות הנהנים מעיצוב מרהיב במיוחד, מה שהופך את חווית הלינה למשמעותית ואיכותית ביותר.  ישנם אנשים אשר בוחרים את המלונות בהתאם לחווית הלינה וכך מצפה להם מסע מופלא. כיום ניתן למצוא שפע מלונות המאפשרים לכם ליהנות מחוויה ייחודית ואחרת.

 אם בעבר כל מה שהיה צריך זה רק כרית ושמיכה, היום אנשים מחפשים כבר מלון המהווה אטרקציה ייחודית.  ברחבי אירופה תמצאו שלל מלונות איכותיים אשר מאפשרים לכם ליהנות ולבלות בחו"ל ברמה גבוהה במיוחד.

  אם אתם מחפשים מלונות בחו"ל easyhotels-זאת הכתובת המתאימה ביותר עבורכם. 

סוגי מלונות באירופה טיפים והמלצות

סוגי מלונות באירופה Whitepod, שוויץ

 אם אתם טסים לשוויץ, הרי תוכלו להתרשם משלל מלונות מופלאים המצטיינים בחווית אירוח מרשימה למדי. מתחם האירוח הנ"ל מצליח לשלב בין נוף מרשים במיוחד לבין חווית אירוח נהדרת. מעל האגם תוכלו ליהנות מאוהלים מרווחים ומפנקים ביותר. בכל האוהלים תוכלו למצוא מיטה זוגית וגדולה. בחלק מהאוהלים תמצאו גם טלוויזיה, מיני בר ומכונת אספרסו.          

Parador de Ronda, ספרד

אם אתם מגיעים לספרד ומחפשים חווית לינה משמעותית ומהנה במיוחד, הרי תוכלו ליהנות מחוויה במקום הנ"ל.  מדובר במבנים היסטוריים אשר להם ערך אדריכלי. הפרדורים בספרד נחשבים למקומות לינה מפנקים ומהנים במיוחד ההופכים את השהייה בספרד למפנקת. 

Sorrisniva Igloo Hotel, נורווגיה

בצפון נורווגיה תמצאו מלונות קרח מרשימים ביותר. מלון האיגלו הצפוני נבנה מחדש בעיצוב שונה. החומרים מהם עשוי המלון אינו שונים שלג וקרח. מה המשמעות? הקירות, החדרים והמיטות עשויים כולם מקרח.  אם אתם חוששים שיהיה לכם קר, הרי אתם יכולים להיות רגועים- צפוי לכם מזג האוויר נוח וחמים. תוכלו ליהנות ממזג האוויר חמים הכולל מצעים ושקי שינה.

בחדרים תוכלו ליהנות מסאונה. נוסף על זאת, במלון תוכלו ליהנות מחדרים וסווויטות וכן גלריה של פסלי קרח. 

סוגי מלונות באירופה טסים לבוקרשט? מהו המלון הטוב ביותר

מלון כריסטינה בוקרשט (Christina Hotel)

מחפשים מלונות בבוקרשט מדובר באחד המלונות האיכותיים ביותר המאפשר לכם ליהנות מחוויה ייחודית של שהייה במלון. מלון כריסטינה נחשב לאחד המלונות היפים ביותר וזוכה מדי שנה לציון גבוה באתר בוקינג. המיקום של המלון מושלם- המלון ממוקם במרכז העיר במרחק כמה דקות הליכה מבניין הממשלה. מה מציע לכם המלון? המלון מציע אינטרנט בחינם ושירות נפלא. מבין המלונות בבוקרשט, ניתן ליהנות  משהייה במלון הנ"ל ולהפוך את הביקור שלכם בבוקרשט לחוויה מיוחדת ביותר.

עוד בנושא
ביטוח נסיעות לחו"ל
תירות
ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מה חשוב לדעת ? ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח אשר מכסה הוצאות טיפול רפואי בזמן שהייה בחו"ל, בגלל שכל אחד מאיתנו שונה

קרא עוד>>
טיסה מהירה לאילת
תירות
טיסה מהירה לאילת

טיסה מהירה לאילת – מומלץ בחום כל מידע שימושי טיסה מהירה לאילת  נכון שהעובדה שאילת היא שלנו היא לא פחות ממדהימה ונהדרת? הרי בקלות ניתן

קרא עוד>>
דילוג לתוכן